Poradnik

Poradnik
Jesteś małą myszką i masz tylko jedno w głowie: zdobywać pyszne sery i przynieść go z powrotem do norki. Aby pomóc, jeden z graczy zostanie wybrany na potężnego szamana i będzie mógł stwarzać różne obiekty, aby pomóc ci w dojściu do norki/sera.


MYSZ

I. Twój cel:
Cel gry jest prosty: trzeba podnieść ser i przynieść go z powrotem do norki, gdzie ty i twoi koledzy będziecie mogli się nim cieszyć.Im więcej sera odzyskasz, tym więcej zarobisz tytułów. Każdy ser dodaje także jeden więcej ser do sklepu. Tym serem będzie można:

● Kupić kilka rzeczy w sklepie, aby spersonalizować mysz.
● Stwarzać mapy za pomocą edytora map. (Zaczyna się 40 kosztu serków. Jeśli Twoje mapy okażą się bardzo pomysłowe i kreatywne, koszt ich tworzenia może pójść w dół!)

II. Jak grać:

Za pomocą klawiszy strzałek lub WASD kierujesz swoją myszką, aby skakać wystarczy nacisnąć strzałkę w górę lub klawisz W.

III. Podłoża.

Drewno / trawa / ziemia / śnieg / kamień - Drewniany grunt jest podstawowym gruntem tej gry. Trawa, ziemia, śnieg i kamień wchodzą w reakcje podobne do drewna, ale mają inny wygląd, a służą one przede wszystkim do dekoracji.
Czekoladowy grunt - Ten grunt ma większą przyczepność niż drewniany, trawiasty, ziemi, śniegowy i terenów z kamienia. Myszy mogą chwytać się łatwo tego gruntu oraz się na nim wspinać.
Piasek - Ten grunt ma trochę mniejszą przyczepność niż drewno, trawa, ziemia czy tereny z kamienia. Trudniej jest dla myszy chwytać się tej ziemi oraz wspinanie się na niej też nie jest łatwe .
Lód - Grunt ten ma mniejsze tarcie niż drewniane, trawiaste, ziemi, śniegowy i kamienia. Myszy nie może chwytać do tej grunt. Również nie mogą się na niego wspiąć.
Trampolina: Myszy mogą odbijać się na tej powierzchni. :-)
Lawa: Jeśli dotkniesz lawy, musisz szybko kliknąć strzałkę w górę. W przeciwnym razie naszą mysz czeka "wywalenie" z mapki.
Woda - Myszy bez sera mogą unosić się na tej powierzchni tej ziemi, a biedne myszy z serem na plecach będą tonąć jak kamień!
Chmura - Ta powierzchnia jest naprawdę wyjątkowa! Myszy mogą przejść przez to, ale rzeczy już nie.

SZAMAN

Jesteś szamanem! Pomóż swoim uczniom, aby uzyskać ser!

Szaman to mysz, która prowadzi wszystkie inne myszy do sera, a następnie do norki dzięki kilku obiektów które szaman za pomocą menu może stworzyć. Szaman może również przyczepiać te obiekty dzięki różnym łącznikom o różnych właściwościach. W ten sposób mogą one budować bezpieczne konstrukcje, na których będzie można tworzyć drogę do serka/norki.

Szaman ma najważniejsze zadanie, a gracze całkowicie na nim polegają.

I. Jak kontrolować szamana:

Kliknij na jedną z rzeczy z listy w prawym dolnym rogu aby ją wybrać. Kliknij ponownie w miejscu w którym chcesz je umieścić i przytrzymaj aby przywołać wybranego element.

Większość elementów może być przyzwana tylko w pobliżu szamana. W tym przypadku, zobaczysz niebieski okrąg wokół myszy: to pokazuje, gdzie można przywołać daną rzecz. Użyj kółka przewijania lub klawiszy Z / Ctrl obrócić obiekt przed stworzeniem go, można również użyć X lub Shift, aby obrócić rzecz w drugą stronę. Nie próbujcie przywoływać żadnych itemów poza tym kręgiem, pojawi się wtedy kolor czerwony i nie będziesz w stanie go przywołać.


II. Elementy:

Strzałka: Strzałka pozwala prowadzić myszy i pokazuje im, gdzie się udać.
Spirit: Duch wywołuję pewnego rodzaju małą eksplozję, które mogą zostać postawione w dowolnym miejscu na mapie. Stosowany jest głównie do wybijania myszy na krótkie odległości.
Balon: balon jest obiektem, który unosi się, aż wejdzie w kontakt z innym obiektem. Może to być przyczepione do innych przedmiotów lub myszy dzięki łącznikom i sprawia, że ​myszy lub elementy latają.
Strzałka: Kiedy jest przywołana, strzałka przetnie mapy wzdłuż tych samych linii, jak strzałki, aż wejdzie w kontakt z innym obiektem. W tym przypadku będzie mogła go przesunąć. Strzałka może być przyczepiona do innych obiektów oraz pchnąć je zgodnie z życzeniem szamana.
Mała skrzynka / Duża skrzynia: Myszy mogą wspiąć się na nie.
Kowadło: Kowadło jest naprawdę ciężkim elementem, jest głównie używane do przeważania pozostałych elementów w dół, aby zapobiec ich przesuwaniu się. Ze względu na jego wagę, myszom bardzo trudno jest je przenieść.
Mała deska / Duża deska: Myszy mogą wspiąć się na deskach. Deski służą głównie do budowy mostów i wielu innych konstrukcji aby pozwolić myszom uzyskać ser.
Piłka: prosta piłka, która się odbija. :-)
Kula armatnia: Kule są podobnie ciężkie jak kowadła, jedyna różnica tkwi w ich ruchu. Armaty strzelają w kierunku wskazującego przez strzałkę i nie zatrzyma się, dopóki nie wejdą w kontakt z elementu. Szamani głównie ich używają, aby pozbyć się niepotrzebnych rzeczy lub irytujących myszy.
Portale: Portale to dwa elementy, które pozwalają myszkom teleportować się z jednego do drugiego miejsca.

III. Niewidzialne przedmioty

Niewidzialne przedmioty łatwo są rozpoznawalne dzięki swojej przejrzystości. Te elementy działają jak chmurze: myszy mogą przejść przez nie, ale przedmioty już nie. Każdy przedmiot może stać się niewidzialny (z wyjątkiem ducha, portali i rysowania). Aby przedmiot stał się niewidzialny , naciśnij klawisz spacji, po wybraniu go z menu.

IV. Trudny Tryb
Jesteś teraz "pro", ponieważ wygląda na to że uratowałeś więcej niż 1,000 myszy! Wiesz już wszystko o "szamanowaniu" i jesteś na pewno gotowyna nowe wyzwania! Trudny Tryb jest od teraz dostępny dla Ciebie!

Kliknij pióro obok menu i wybierz opcję "uruchom trudny tryb" . Pierwszą rzeczą, jaką można zauważyć natychmiast jest nowy skin szamana! Kolor Twojego tatuażu jest teraz złoty, ale oczywiście możemy to od razu zmienić za pośrednictwem tego samego okna.


Ale to nie są wszystkie jego  funkcje. Szamani używający trudnego trybu  nie mogą używać SP (Ducha), ani czerwonego łącznika! Niemniej jednak mogą one stworzyć totem, aby im pomóc. Kliknij na "Edytuj Totem" (link), aby utworzyć swoje!

Totem jest gotową konstrukcją, która może być przywoływana raz na mapie. Tą konstrukcją może być wszystko: to może być "ozdobny  totem" lub bardziej przydatnych, jak na przykład most. Po zapisaniu totemu w czasie gdy  jesteś szamanem możesz przywołać swój totem dzięki ikonie pióra


II. Komendy

/ room: Komenda ta pozwala na przełączanie się do losowego pokoju. /pokój następnie nazwę pokoju, do którego chcesz wejść: na przykład /pokój 10, jeśli chcesz iść do pokoju 10 lub / pokój seruś, jeśli chcesz przejść pokoju seruś.
/ bootcamp: To działa jak /room, ale wysyła Cię ​​do bootcamp'a.
 /vanilla: To działa jak /room, ale wysyła Cię ​​do vanilli.
/editor: Komenda ta wyśle Cię ​​do edytora map.
/totem: Polecenie to wyśle ​​Cię do edycji totemu.
/w nick: Komenda ta pozwala szeptać wiadomość do innej myszy.
/friend nick: Polecenie to pozwala dodać "przyjaciela" w swojej listy znajomych.
/ profile nick: Komenda ta pozwala, aby zobaczyć profil tego gracza.
/ mute nick: Komenda ta pozwala na  wyciszenie  wiadomości nielubianego gracza. Nie będziesz już więcej otrzymywać od niego szeptów ani nie będziesz mógł zobaczyć,jak rozmawia na  czacie publicznym.
/ ban nick: Gracze mają możliwość wykluczenia zawodnika z gry na godzinę za pomocą powszechnego głosowania. Polecenie to jest brane pod uwagę, jeśli zawodnik jest w swoim pokoju. Uwaga: wszelkie nadużycia będą karane. Aby zbanować irytującą myszkę potrzeba 10 głosów.
/ title: To polecenie wyświetla listę tytułów za zebrane serki lub ratowanie myszy. Aby wybrać jeden z tych tytułów, napisz / title następnie numer tytułu, który chcesz. Na przykład, jeśli chcesz tytuł "Mała Myszka" trzeba wpisać /title 0.
/silence: Polecenie to pozwala przełączać się  między szeptami.
/ facebook: Polecenie to otworzy oficjalny fanpage Transformice na stronie Facebook w przeglądarce. Dostaniesz również  20 sera jeżeli polubisz tą stronę. Działa tylko raz. Musisz być zalogowany.
Łoch, ale się zmęczyłem XD 2 godzinki nad tym siedziałem ale myślę, że się z tego poradnika się trochę 
dowiecie :)
Pozdrawiam, Magnetixd




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz